Отправить запрос администратору отеля
Оставьте свои контактные данные (номер телефона и/или адрес электронной почты), что бы мы могли с Вами связаться.
Правила оплаты, предоставления услуг и возврата!
Размещение Гостя в отеле .как правило осуществляется по предоплате ,то есть при внесении 100 % оплаты услуг с временного размещения на условленный с ресепшеном период соответственно до цен указанных на сайте отеля. В случае отказа Гостя от забронированной услуги или изменения даты начала и /или окончания услуги с каких либо обстоятельств не зависящих от отеля ,изменения условий услуги за инициативой Гостя после оплаты приравнивается к отказу /частичному отказу от услуги в пользу отеля удерживается (взимается ) сумма в размере 100 % от стоимости услуги за одни сутки.
Публічна оферта (договір) про надання послуг з тимчасового розміщення (фіз. лиця)
Прочитайте текст даної Публічної оферти (договору) про надання послуг і, якщо Ви не погоджуєтесь з будь-яким із пунктів цієї Публічної оферти (договору), чи Ви не зрозуміли будьякий із пунктів цієї Публічної оферти (договору), пропонуємо звернутись за додатковими роз’ясненнями до працівників Готелю. ФОП Федоренко В’ячеслав Станіславович ,що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію Серія ААВ №354554 від 20.09.2012 Свідоцтво платника Єдиного податку :Серія Б № 136861 від 18.09.12 Керуючись ст.634. 644 ,641 Цивільного Кодексу України робить публічну пропозицію по тимчасовому розміщенні у м. Київ на території комплексу «Green – Hotel » Послуги надаються на території комплексу «Green- Hotel», що знаходиться за адресою: м.Київ вул . Стеценко 19/85 (далі – Готель), та включають в себе: розміщення фізичних осіб, шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання. У випадку прийняття Вами запропонованих Послуг в Готелі вважається, що Ви цілком та безумовно погоджуєтесь з усіма умовами нижчевикладеної Публічної оферти (договору) про надання послуг та правил проживання в готелі, у повному обсязі і безумовно приймаєте їх (в т.ч. погоджуєтесь виконувати усі зобов’язання, які на Вас покладаються Публічною офертою (договором) про надання послуг та правилами проживання в готелі) і Вам зрозумілі всі їх положення. Публічна оферта (договір) про надання послуг та правила проживання в Готелі визначають зміст прав, обов’язків та відповідальності Готелю і Користувача, діють одночасно та доповнюють один одного. 1. Загальні положення 1.1. Дана Публічна оферта визначає умови договору відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України та є офіційною Публічною офертою, адресованою іншим особам (далі – «Користувач», або «Користувачі», або «Клієнт», або Споживач», або «Споживачі», або «Гість», або «Гості»), укласти договір про надання Користувачу послуг з розміщення (надання номера (місця) для тимчасового проживання) на викладених нижче умовах. 1.2. Надалі по тексту Публічної оферти (договору) Готель та Користувач разом називаються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона». 1.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов. 1.4. Текст Публічної оферти (договору), завжди розміщені на інформаційному стенді та в Куточку споживача при вході в Готель, а також на офіційному сайті Готелю http://www.greenhotel.kiev.ua 1.5. Користувач дає згоду на повідомлення третім особам інформації, яка виникає у зв’язку із виконанням цієї Публічної оферти (договору) та отримання Користувачем послуг від Готелю. 2. Пропозиція (публічна оферта)/ Предмет договору 2.1. Предметом Публічної оферти/Договору є надання Готелем Користувачеві за плату послуг з розміщення, шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання за адресою знаходження Готелю, у спеціально обладнаному жилому приміщенні (номері) відповідно до замовлення на бронювання. 2.2. Договір вважається укладеним і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення Клієнтом будь-якої дії, передбаченої п.3.4 договору, що означають повне та беззастережне прийняття останнім всіх умов договору без будь-яких виключень та/або обмежень у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України. Договір про надання послуг з розміщення укладений Користувачем за допомогою акцепту Публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному сторонами та вважається таким, що Користувач ознайомився і згоден з умовами цієї Публічної оферти (договору). 3. Порядок укладення договору 3.1. Договір укладається між Готелем і Користувачем у формі договору приєднання (ст. 634 Цивільного кодексу України). 3.2. Прийняттям (акцептом) Публічної оферти є здійснення Користувачем будь-якої з дій, визначених п. 3.4 Договору. 3.3. Прийняття (акцепт) Публічної оферти означає повне, безумовне та беззастережне прийняття Користувачем всіх умов договору без будь-яких виключень та/або обмежень та прирівнюється згідно ч. 2 ст. 642 ЦК України до укладення Сторонами двостороннього письмового договору на умовах, що викладені в цій Публічній оферті. Укладання договору означає, що Користувач: - у повному обсязі ознайомився та згідний з правилами проживання у Готелі; - визнає безумовну придатність приміщень Готелю для задоволення потреб, описаних у цьому договорі; - приймає всі умови цього договору без зауважень та заперечень. 3.4. Користувач у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України підтверджує факт прийняття (акцепт) Публічної оферти у випадку виконання будь-якої з наступних дій: - сплати послуг з тимчасового проживання через службу прийому і розміщення (рецепцію) або банківським переводом на підставі виписаних рахунків, або банківською карткою; - безпосереднє користування Користувачем послугами Готелю (поселення); - заповнення реєстраційної форми/розписки/анкети на рецепції. 3.5. Користувач зобов’язується самостійно вносити (повідомляти) при реєстрації на отримання послуг Готелю достовірні персональні дані та відомості, що відповідають дійсності. 3.6. Термін акцепту цієї Публічної оферти необмежений. 4. Порядок розрахунків 4.1. Послуги Готелю, в тому числі додаткові, надаються Користувачеві на платній основі відповідно до умов договору і тарифів/цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю, з урахуванням обраної категорії номерів. Тарифи/ціни на послуги Готелю та їх перелік визначаються і змінюються виключно за одноособовим рішенням Готелю. 4.2. Право на отримання/використання Послуг Готелю, як правило, надається після здійснення плати за відповідні Послуги, згідно з Тарифами/Цінами. Готель вправі надавати Користувачеві послуги без здійснення передоплати. 4.3. Готель вправі застосовувати вільні ціни та систему знижок на послуги з тимчасового розміщення. 4.4. Оплата послуг в Готелі здійснюється готівкою, банківськими картами МПС Visa, Mastercard або за безготівковим розрахунком банківським переказом. 4.5. Зі збігом оплаченого періоду проживання Користувач зобов’язаний залишити номер та звільнити його від особистих речей і багажу не пізніше 12:00 години київського часу (час виселення) останнього оплаченого дня проживання або оплатити продовження періоду проживання в номері за відсутності бронювання вказаного номеру третіми особами. 4.6. Час поселення в Готелі починається з 13:00 години київського часу. 4.7. Ранній заїзд та пізній виїзд є додатковою послугою, яка оплачується з урахуванням обраної категорії номерів відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю. 4.8. У випадку надання Готелем послуг без здійснення попередньої оплати, Користувач зобов’язаний здійснити оплату таких послуг у день закінчення періоду проживання згідно виставленого рахунку відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю. В такому випадку Користувач оплачує надані послуги (виконує умови Договору) за місцем знаходження Готелю (м.Київ вул Стеценка 19/85) 5. Порядок оформлення проживання в готелі. Порядок дострокового припинення надання послуг з розміщення за ініціативою Користувача 5.1. Розміщення Користувача в Готелі, як правило, здійснюється на попередній платній основі, тобто при внесенні 100% оплати послуг з тимчасового розміщення на узгоджений з рецепцією період відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю, з одночасним пред’явленням Користувачем рецепції документів, що посвідчують його особу (паспорт громадянина України, в тому числі для виїзду за кордон, свідоцтво про народження – для осіб молодше 16 річного віку без супроводу батьків, опікунів тощо, паспорт громадянина іноземної держави чи особи без громадянства, міграційна карта), а також заповненням та залишенням на рецепції анкети Користувача за визначеною формою. При відсутності вищезгаданих документів, Користувач визнає за працівником рецепції право відмовити в наданні послуги з тимчасового розміщення в Готелі. 5.2. У випадку відмови Користувача від заброньованої послуги або зміни дати початку та/або закінчення послуги з будь-яких причин, не залежних від Готелю, зміни умов послуги за ініціативою Користувача після її оплати прирівнюється до відмови (часткової відмови) від послуги, і на користь Готелю утримується (стягується) сума в розмірі 100% від вартості послуги за одну добу. 6. Форс-мажор 6.1. При виникненні форс-мажорних обставин: війна, повінь, землетруси, пожежі, страйки, епідемії, зміни в законодавстві тощо, сторони частково або повністю звільняються від виконання обов'язків за даним договором. 6.2. Сторона для якої створилася неможливість виконання прийнятих на себе зобов'язань, внаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов'язана в письмовій формі повідомити іншу Сторону про час настання і припинення дії даних обставин. 6.3. Дія форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена відповідним компетентним органом. 7. Розміщення дітей 7.1. За проживання в номері двох дітей до 6х років включно, понад встановлену кількість проживаючих осіб для відповідної категорії номера, плата за послуги з тимчасового розміщення не стягується. 7.2. Умови прийому і розміщення груп дітей у супроводі дорослих регулюються в кожному окремому випадку індивідуально, шляхом підписання окремої угоди. 8. Додаткові послуги Готелю 8.1. Крім послуг з розміщення Готель надає наступні послуги на безоплатній основі: - прибирання номерів; - зберігання багажу; - виклик екстрених служб; - користування праскою та прасувальною дошкою (номер люкс); - бездротовий доступ до мережі Інтернет; - доступ до перегляду телевізійних каналів. 8.2. Інші додаткові послуги надаються за тарифами/цінами, вказаними на інформаційних стендах, в куточку споживача, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю з урахуванням обраної категорії номерів. 9. Права і обов’язки Користувачів послуг з розміщення в Готелі 9.1. Користувачі послуг з розміщення вправі: - користуватись послугами з розміщення та додатковими послугами в порядку, зазначеному в даній Публічній оферті та в правилах проживання у Готелі, інших документах Готелю; - отримувати повну і достовірну інформацію про години доступу на територію Готелю, вартість послуг, що надаються на території Готелю; - звертатися до співробітників рецепції з питань якості послуги з тимчасового розміщення, залишати скарги, відгуки і пропозиції в книзі скарг та пропозицій, яка знаходиться в куточку споживача. 9.2. Користувачі послуг з розміщення зобов’язані: - беззастережно дотримуватись положень та умов даної Публічної оферти; - поважати права інших гостей Готелю; - дотримуватись морально-етичних норм, утримуватись вживання нецензурних висловів у громадських зонах Готелю; - дотримуватись правил проживання в Готелі, правил користування об’єктами інфраструктури Готелю, регламенту доступу до них, про які можна дізнатись на рецепції; - берегти майно Готелю. У випадку втрати чи пошкодження з вини Користувача майна (в тому числі рушники, халати, посуд, меблі, різний інвентар тощо), які знаходяться на території готелю, гість зобов’язаний в строк до 3 календарних днів, але не пізніше дати виселення з Готелю відшкодувати шкоду, розмір якої визначається: відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю, а за відсутності таких цін – комісією у складі: адміністратора, працівника рецепції та будь-якого іншого працівника Готелю на умовах прозорості та за ринковою вартістю втраченого чи пошкодженого майна; - дотримуватись правил пожежної безпеки та раціонального (економного) користування електроприладами і обладнанням Готелю. 10. Права і обов’язки Готелю 10.1. Готель зобов’язаний: - своєчасно, якісно і в повному обсязі надавати Користувачеві оплачені послуги; - інформувати Користувача про послуги, що надаються на території Готелю та форму і порядок їх оплати; - забезпечувати повну відповідність послуг, що надаються санітарно-епідеміологічним нормам і правилам; - своєчасно реагувати на прохання Користувачів, що стосуються надання послуг з тимчасового розміщення, вживаючи заходів по усуненню поломок і аварій в номерах Готелю в найкоротші строки (у випадку неможливості усунення аварії чи поломки в номері, надається інший номер категорії не нижче від тієї, яку було узгоджено в день в’їзду); - нести відповідальність за комплектність та справність обладнання в номерах, а також за якість підготовки номеру до заселення; Готель не несе відповідальності за гроші, речі та будь-які інші матеріальні цінності, що були залишені в номері, втрачені на території Готелю, або їх пропажу з будь-яких причин. 10.2. Готель вправі: - заходити до номеру Готелю для проведення прибирання, зміни білизни, перевірки систем водопостачання, кондиціонування повітря або усунення недоліків в їх функціонуванні, а також у випадку порушення Користувачем положень даної Публічної оферти; - у випадку закінчення (збігу), узгодженого із рецепцією та 100% оплаченого періоду проживання Користувача в Готелі та/або відсутності Користувача за місцем тимчасового проживання більш як 2 годин без сплати, самостійно звільнити номер від особистих речей Користувача, склавши при цьому опис майна, що залишив Користувач; - при більш як двократному порушенні Користувачем загальноприйнятих норм поведінки, запрошувати співробітників органів внутрішніх справ для з’ясування обставин та встановлення фактів таких порушень; - достроково, без повернення сплачених Користувачем за тимчасове проживання коштів, розривати договір про надання послуг з тимчасового розміщення, з одночасним примусовим виселенням з території Готелю у разі: - перебування в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин; - паління в номерах, а також на території Готелю і комплексу, окрім спеціально відведених для цього місць; - без погодження рецепції та без належних дозвільних документів зберігання чи принесення зброї, вибухових і легкозаймистих, їдких, ядовитих, наркотичних засобів та інших небезпечних предметів і речовин; - порушення правил громадського порядку; - порушення правил проживання в Готелі; - порушення положень даної Публічної оферти; - систематичних (2 та більше) скарг інших гостей Готелю на порушення їхніх прав та свобод. 11. На території Готелю забороняється - запрошувати та проводити в номери сторонніх осіб; - передавати третім особам ключ (карту, браслет тощо) від номера; - зберігати в номері габаритні речі та предмети, окрім валіз, (ящики, коробки розміром більше 100х 100х 100 см., велосипеди, скутери, мопеди тощо); - пересувати меблі та переміщати предмети інтер’єру; - палити в номерах та інших місцях, не призначених для паління; - порушувати спокій інших гостей готелю після 22:00 години (в святкові дні після 02:00 години), створюючи галас або шум; - зберігати чи приносити зброю, вибухові і легкозаймисті, їдкі, ядовиті, отруйні, наркотичні засоби та інші небезпечні предмети. Користувачі, які мають право на носіння та зберігання зброї, зобов’язані повідомити про це рецепцію в день заїзду, пред’явивши відповідні дозвільні документи; - виносити посуд і столові прибори з номерів та за межі закладів харчування; - виносити за межі закладів харчування продукти харчування та напої; - свідомо забруднювати територію Готелю недопалками, сміттям тощо; - кидати з балконів чи вікон будь-які предмети та речі; - користуватись власними прасками, електронагрівальними приладами, кип’ятильниками, чайниками тощо, які не входять в комплектацію номера; - запалювати свічки. У випадку більш як дворазового порушення, або одноразового грубого порушення гостем правил поведінки та/або обов’язків, зазначених в розділах 9-11 даної Публічної оферти, рецепція вправі відмовити гостю в подальшому наданні послуги з тимчасового розміщення, а відтак і перебування на території Готелю, з обов’язковим складанням відповідного акту та, за необхідності, із залученням співробітників правоохоронних органів. Користувачі визнають за Готелем право не надавати послуги з тимчасового розміщення особам, які: - на думку рецепції, знаходяться в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин; - без погодження рецепції та без належних дозвільних документів зберігають чи приносять зброю, вибухові і легкозаймисті, їдкі, ядовиті, наркотичні засоби та інші небезпечні предмети і речовини; - не надали документів, що посвідчують особу; - мають намір заселитись в номер більшою кількістю осіб ніж передбачає відповідна категорія номера. 12. Вирішення спорів 12.1. У випадку виникнення скарг Користувачеві необхідно надати: скаргу, чек (квитанцію тощо) Готелю, документ з відміткою Готелю, який підтверджує порушення умов надання послуги, документи, що підтверджують фактичні збитки. Рекламації та всі необхідні документи надаються Готелю не пізніше 14 днів із дня закінчення надання послуги. Всі рекламації розглядаються Готелем лише за умови, що Готель був поінформований про порушення умов надання послуги заздалегідь для можливості їх усунення протягом наступних 12 годин. 12.2. Готель розглядає отриману рекламацію протягом 20 днів. 12.3. Рекламації, заявлені з порушенням вимог Публічної оферти (договору) не розглядаються.
Публічна оферта (договір) про надання послуг з тимчасового розміщення (юр. лиця)
Прочитайте текст даної Публічної оферти (договору) про надання послуг і, якщо Ви не погоджуєтесь з будь-яким із пунктів цієї Публічної оферти (договору), чи Ви не зрозуміли будьякий із пунктів цієї Публічної оферти (договору), пропонуємо звернутись за додатковими роз’ясненнями до працівників Готелю. ФОП Слободський Володимир Олегович ,що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію Серія ВОЗ №016066 від 08.07.2010 Свідоцтво платника Єдиного податку :Серія А № 502943 від 13.12.12 Керуючись ст.634. 644 ,641 Цивільного Кодексу України робить публічну пропозицію по тимчасовому розміщенні у м. Київ на території комплексу «Green – Hotel » Послуги надаються на території комплексу «Green- Hotel», що знаходиться за адресою: м.Київ вул . Стеценко 19/85 (далі – Готель), та включають в себе: розміщення юридичних осіб, шляхом надання номерів (місць) для тимчасового проживання груп людей. У випадку прийняття Вами запропонованих Послуг в Готелі вважається, що Ви цілком та безумовно погоджуєтесь з усіма умовами нижчевикладеної Публічної оферти (договору) про надання послуг та правил проживання в готелі, у повному обсязі і безумовно приймаєте їх (в т.ч. погоджуєтесь виконувати усі зобов’язання, які на Вас покладаються Публічною офертою (договором) про надання послуг та правилами проживання в готелі) і Вам зрозумілі всі їх положення. Публічна оферта (договір) про надання послуг та правила проживання в Готелі визначають зміст прав, обов’язків та відповідальності Готелю і Користувача, діють одночасно та доповнюють один одного. 1. Загальні положення 1.1. Дана Публічна оферта визначає умови договору відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України та є офіційною Публічною офертою, адресованою іншим особам (далі – «Користувач», або «Користувачі», або «Клієнт», або Споживач», або «Споживачі», або «Гість», або «Гості»), укласти договір про надання Користувачу послуг з розміщення (надання номера (місця) для тимчасового проживання) на викладених нижче умовах. 1.2. Надалі по тексту Публічної оферти (договору) Готель та Користувач разом називаються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона». 1.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов. 1.4. Текст Публічної оферти (договору), завжди розміщені на інформаційному стенді та в Куточку споживача при вході в Готель, а також на офіційному сайті Готелю http://www.greenhotel.kiev.ua 1.5. Користувач дає згоду на повідомлення третім особам інформації, яка виникає у зв’язку із виконанням цієї Публічної оферти (договору) та отримання Користувачем послуг від Готелю. 2. Пропозиція (публічна оферта)/ Предмет договору 2.1. Предметом Публічної оферти/Договору є надання Готелем Користувачеві за плату послуг з розміщення, шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання за адресою знаходження Готелю, у спеціально обладнаному жилому приміщенні (номері) відповідно до замовлення на бронювання. 2.2. Договір вважається укладеним і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення Клієнтом будь-якої дії, передбаченої п.3.4 договору, що означають повне та беззастережне прийняття останнім всіх умов договору без будь-яких виключень та/або обмежень у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України. Договір про надання послуг з розміщення укладений Користувачем за допомогою акцепту Публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному сторонами та вважається таким, що Користувач ознайомився і згоден з умовами цієї Публічної оферти (договору). 3. Порядок укладення договору 3.1. Договір укладається між Готелем і Користувачем у формі договору приєднання (ст. 634 Цивільного кодексу України). 3.2. Прийняттям (акцептом) Публічної оферти є здійснення Користувачем будь-якої з дій, визначених п. 3.4 Договору. 3.3. Прийняття (акцепт) Публічної оферти означає повне, безумовне та беззастережне прийняття Користувачем всіх умов договору без будь-яких виключень та/або обмежень та прирівнюється згідно ч. 2 ст. 642 ЦК України до укладення Сторонами двостороннього письмового договору на умовах, що викладені в цій Публічній оферті. Укладання договору означає, що Користувач: - у повному обсязі ознайомився та згідний з правилами проживання у Готелі; - визнає безумовну придатність приміщень Готелю для задоволення потреб, описаних у цьому договорі; - приймає всі умови цього договору без зауважень та заперечень. 3.4. Користувач у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України підтверджує факт прийняття (акцепт) Публічної оферти у випадку виконання будь-якої з наступних дій: - сплати послуг з тимчасового проживання через службу прийому і розміщення (рецепцію) або банківським переводом на підставі виписаних рахунків, або банківською карткою; - безпосереднє користування Користувачем послугами Готелю (поселення); - заповнення реєстраційної форми/розписки/анкети на рецепції. 3.5. Користувач зобов’язується самостійно вносити (повідомляти) при реєстрації на отримання послуг Готелю достовірні персональні дані та відомості, що відповідають дійсності. 3.6. Термін акцепту цієї Публічної оферти необмежений. 4. Порядок розрахунків 4.1. Послуги Готелю, в тому числі додаткові, надаються Користувачеві на платній основі відповідно до умов договору і тарифів/цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю, з урахуванням обраної категорії номерів. Тарифи/ціни на послуги Готелю та їх перелік визначаються і змінюються виключно за одноособовим рішенням Готелю. 4.2. Право на отримання/використання Послуг Готелю, як правило, надається після здійснення плати за відповідні Послуги, згідно з Тарифами/Цінами. Готель вправі надавати Користувачеві послуги без здійснення передоплати. 4.3. Готель вправі застосовувати вільні ціни та систему знижок на послуги з тимчасового розміщення. 4.4. Оплата послуг в Готелі здійснюється готівкою, банківськими картами МПС Visa, Mastercard або за безготівковим розрахунком банківським переказом. 4.5. Зі збігом оплаченого періоду проживання Користувач зобов’язаний залишити номер та звільнити його від особистих речей і багажу не пізніше 12:00 години київського часу (час виселення) останнього оплаченого дня проживання або оплатити продовження періоду проживання в номері за відсутності бронювання вказаного номеру третіми особами. 4.6. Час поселення в Готелі починається з 13:00 години київського часу. 4.7. Ранній заїзд та пізній виїзд є додатковою послугою, яка оплачується з урахуванням обраної категорії номерів відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю. 4.8. У випадку надання Готелем послуг без здійснення попередньої оплати, Користувач зобов’язаний здійснити оплату таких послуг у день закінчення періоду проживання згідно виставленого рахунку відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю. В такому випадку Користувач оплачує надані послуги (виконує умови Договору) за місцем знаходження Готелю (м.Київ вул Стеценка 19/85) 5. Порядок оформлення проживання в готелі. Порядок дострокового припинення надання послуг з розміщення за ініціативою Користувача 5.1. Розміщення Користувача в Готелі, як правило, здійснюється на попередній платній основі, тобто при внесенні 100% оплати послуг з тимчасового розміщення на узгоджений з рецепцією період відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю, з одночасним пред’явленням Користувачем рецепції документів, що посвідчують його особу (паспорт громадянина України, в тому числі для виїзду за кордон, свідоцтво про народження – для осіб молодше 16 річного віку без супроводу батьків, опікунів тощо, паспорт громадянина іноземної держави чи особи без громадянства, міграційна карта), а також заповненням та залишенням на рецепції анкети Користувача за визначеною формою. При відсутності вищезгаданих документів, Користувач визнає за працівником рецепції право відмовити в наданні послуги з тимчасового розміщення в Готелі. 5.2. У випадку відмови Користувача від заброньованої послуги або зміни дати початку та/або закінчення послуги з будь-яких причин, не залежних від Готелю, зміни умов послуги за ініціативою Користувача після її оплати прирівнюється до відмови (часткової відмови) від послуги, і на користь Готелю утримується (стягується) сума в розмірі 100% від вартості послуги за одну добу. 6. Форс-мажор 6.1. При виникненні форс-мажорних обставин: війна, повінь, землетруси, пожежі, страйки, епідемії, зміни в законодавстві тощо, сторони частково або повністю звільняються від виконання обов'язків за даним договором. 6.2. Сторона для якої створилася неможливість виконання прийнятих на себе зобов'язань, внаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов'язана в письмовій формі повідомити іншу Сторону про час настання і припинення дії даних обставин. 6.3. Дія форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена відповідним компетентним органом. 7. Розміщення дітей 7.1. За проживання в номері двох дітей до 6х років включно, понад встановлену кількість проживаючих осіб для відповідної категорії номера, плата за послуги з тимчасового розміщення не стягується. 7.2. Умови прийому і розміщення груп дітей у супроводі дорослих регулюються в кожному окремому випадку індивідуально, шляхом підписання окремої угоди. 8. Додаткові послуги Готелю 8.1. Крім послуг з розміщення Готель надає наступні послуги на безоплатній основі: - прибирання номерів; - зберігання багажу; - виклик екстрених служб; - користування праскою та прасувальною дошкою (номер люкс); - бездротовий доступ до мережі Інтернет; - доступ до перегляду телевізійних каналів. 8.2. Інші додаткові послуги надаються за тарифами/цінами, вказаними на інформаційних стендах, в куточку споживача, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю з урахуванням обраної категорії номерів. 9. Права і обов’язки Користувачів послуг з розміщення в Готелі 9.1. Користувачі послуг з розміщення вправі: - користуватись послугами з розміщення та додатковими послугами в порядку, зазначеному в даній Публічній оферті та в правилах проживання у Готелі, інших документах Готелю; - отримувати повну і достовірну інформацію про години доступу на територію Готелю, вартість послуг, що надаються на території Готелю; - звертатися до співробітників рецепції з питань якості послуги з тимчасового розміщення, залишати скарги, відгуки і пропозиції в книзі скарг та пропозицій, яка знаходиться в куточку споживача. 9.2. Користувачі послуг з розміщення зобов’язані: - беззастережно дотримуватись положень та умов даної Публічної оферти; - поважати права інших гостей Готелю; - дотримуватись морально-етичних норм, утримуватись вживання нецензурних висловів у громадських зонах Готелю; - дотримуватись правил проживання в Готелі, правил користування об’єктами інфраструктури Готелю, регламенту доступу до них, про які можна дізнатись на рецепції; - берегти майно Готелю. У випадку втрати чи пошкодження з вини Користувача майна (в тому числі рушники, халати, посуд, меблі, різний інвентар тощо), які знаходяться на території готелю, гість зобов’язаний в строк до 3 календарних днів, але не пізніше дати виселення з Готелю відшкодувати шкоду, розмір якої визначається: відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю, а за відсутності таких цін – комісією у складі: адміністратора, працівника рецепції та будь-якого іншого працівника Готелю на умовах прозорості та за ринковою вартістю втраченого чи пошкодженого майна; - дотримуватись правил пожежної безпеки та раціонального (економного) користування електроприладами і обладнанням Готелю. 10. Права і обов’язки Готелю 10.1. Готель зобов’язаний: - своєчасно, якісно і в повному обсязі надавати Користувачеві оплачені послуги; - інформувати Користувача про послуги, що надаються на території Готелю та форму і порядок їх оплати; - забезпечувати повну відповідність послуг, що надаються санітарно-епідеміологічним нормам і правилам; - своєчасно реагувати на прохання Користувачів, що стосуються надання послуг з тимчасового розміщення, вживаючи заходів по усуненню поломок і аварій в номерах Готелю в найкоротші строки (у випадку неможливості усунення аварії чи поломки в номері, надається інший номер категорії не нижче від тієї, яку було узгоджено в день в’їзду); - нести відповідальність за комплектність та справність обладнання в номерах, а також за якість підготовки номеру до заселення; Готель не несе відповідальності за гроші, речі та будь-які інші матеріальні цінності, що були залишені в номері, втрачені на території Готелю, або їх пропажу з будь-яких причин. 10.2. Готель вправі: - заходити до номеру Готелю для проведення прибирання, зміни білизни, перевірки систем водопостачання, кондиціонування повітря або усунення недоліків в їх функціонуванні, а також у випадку порушення Користувачем положень даної Публічної оферти; - у випадку закінчення (збігу), узгодженого із рецепцією та 100% оплаченого періоду проживання Користувача в Готелі та/або відсутності Користувача за місцем тимчасового проживання більш як 2 годин без сплати, самостійно звільнити номер від особистих речей Користувача, склавши при цьому опис майна, що залишив Користувач; - при більш як двократному порушенні Користувачем загальноприйнятих норм поведінки, запрошувати співробітників органів внутрішніх справ для з’ясування обставин та встановлення фактів таких порушень; - достроково, без повернення сплачених Користувачем за тимчасове проживання коштів, розривати договір про надання послуг з тимчасового розміщення, з одночасним примусовим виселенням з території Готелю у разі: - перебування в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин; - паління в номерах, а також на території Готелю і комплексу, окрім спеціально відведених для цього місць; - без погодження рецепції та без належних дозвільних документів зберігання чи принесення зброї, вибухових і легкозаймистих, їдких, ядовитих, наркотичних засобів та інших небезпечних предметів і речовин; - порушення правил громадського порядку; - порушення правил проживання в Готелі; - порушення положень даної Публічної оферти; - систематичних (2 та більше) скарг інших гостей Готелю на порушення їхніх прав та свобод. 11. На території Готелю забороняється - запрошувати та проводити в номери сторонніх осіб; - передавати третім особам ключ (карту, браслет тощо) від номера; - зберігати в номері габаритні речі та предмети, окрім валіз, (ящики, коробки розміром більше 100х 100х 100 см., велосипеди, скутери, мопеди тощо); - пересувати меблі та переміщати предмети інтер’єру; - палити в номерах та інших місцях, не призначених для паління; - порушувати спокій інших гостей готелю після 22:00 години (в святкові дні після 02:00 години), створюючи галас або шум; - зберігати чи приносити зброю, вибухові і легкозаймисті, їдкі, ядовиті, отруйні, наркотичні засоби та інші небезпечні предмети. Користувачі, які мають право на носіння та зберігання зброї, зобов’язані повідомити про це рецепцію в день заїзду, пред’явивши відповідні дозвільні документи; - виносити посуд і столові прибори з номерів та за межі закладів харчування; - виносити за межі закладів харчування продукти харчування та напої; - свідомо забруднювати територію Готелю недопалками, сміттям тощо; - кидати з балконів чи вікон будь-які предмети та речі; - користуватись власними прасками, електронагрівальними приладами, кип’ятильниками, чайниками тощо, які не входять в комплектацію номера; - запалювати свічки. У випадку більш як дворазового порушення, або одноразового грубого порушення гостем правил поведінки та/або обов’язків, зазначених в розділах 9-11 даної Публічної оферти, рецепція вправі відмовити гостю в подальшому наданні послуги з тимчасового розміщення, а відтак і перебування на території Готелю, з обов’язковим складанням відповідного акту та, за необхідності, із залученням співробітників правоохоронних органів. Користувачі визнають за Готелем право не надавати послуги з тимчасового розміщення особам, які: - на думку рецепції, знаходяться в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин; - без погодження рецепції та без належних дозвільних документів зберігають чи приносять зброю, вибухові і легкозаймисті, їдкі, ядовиті, наркотичні засоби та інші небезпечні предмети і речовини; - не надали документів, що посвідчують особу; - мають намір заселитись в номер більшою кількістю осіб ніж передбачає відповідна категорія номера. 12. Вирішення спорів 12.1. У випадку виникнення скарг Користувачеві необхідно надати: скаргу, чек (квитанцію тощо) Готелю, документ з відміткою Готелю, який підтверджує порушення умов надання послуги, документи, що підтверджують фактичні збитки. Рекламації та всі необхідні документи надаються Готелю не пізніше 14 днів із дня закінчення надання послуги. Всі рекламації розглядаються Готелем лише за умови, що Готель був поінформований про порушення умов надання послуги заздалегідь для можливості їх усунення протягом наступних 12 годин. 12.2. Готель розглядає отриману рекламацію протягом 20 днів. 12.3. Рекламації, заявлені з порушенням вимог Публічної оферти (договору) не розглядаються.
Политика конфиденциальности
Ознакомьтесь, пожалуйста, с Правилами сбора, обработки и хранения персональных данных клиентов (далее Правила). Правила установлены сервисом Green – Hotel (www.greenhotel.kiev.ua) и определяют порядок обращения Green - Hotel с персональными данными пользователей, на сайте www.greenhotel.kiev.ua. Настоящие правила являются неотъемлемой частью Публичной оферты (соглашения) с пользователями Интернет-сайта Green - Hotel. 1. Основные положения. Оформляя бронирование на Интернет-сайте www.greenhotel.kiev.ua, Пользователь тем самым соглашается с настоящими Правилами и предоставляет разрешение Green - Hotel на сбор, хранение, использование и разглашение своих персональных данных в соответствии с настоящими Правилами, Законами Украины «О защите персональных данных», «О защите прав потребителей», «О защите информации в информационно-телекоммуникационных системах». Правила действительны на территории Украины, с момента оформления бронирования пользователем на www.greenhotel.kiev.ua. 2. Сбор и использование персональных данных о клиенте. Green – Hotel может собирать, хранить и использовать следующие персональные данные: - имя (фамилия, имя, отчество); - адрес электронной почты (e-mail); - номер мобильного телефона; - дата рождения; - город; - история использования пользователем Интернет-сайта Green - Hotel; Пользователь соглашается с тем, что Green - Hotel может использовать персональные данные клиента для: - предоставления услуг и клиентской поддержки по запросу клиента; - улучшения собственных услуг, содержания сайта и рекламы; - уведомления клиента об услугах, новостях и рекламных предложениях Green - Hotel посредством SMS, электронных сообщений, почты и т.д. 3. Разглашение персональных данных Green - Hotel имеет право предоставлять третьим лицам персональные данные пользователя в следующих ограниченных случаях: - Green - Hotel получил дополнительное согласие клиента; - Green - Hotel предоставляет такую информацию своим партнерам, дочерним компаниям, агентствам и субподрядчикам, другим третьим лицам с целью, для которой эта информация была собрана. Green - Hotel потребует от данных лиц согласия на использование информации в соответствии с инструкциями Green - Hotel и настоящими Правилами, а так же иными надлежащими средствами сохранения конфиденциальности и безопасности. - Green - Hotel предоставляет такую информацию правоохранительным и другим государственным органам в ответ на их официальный запрос, касающийся уголовного расследования или предполагаемой противоправной деятельности. В таком случае, Green - Hotel разгласит информацию, имеющую значение для расследования, а именно: имя, адрес доставки, почтовый индекс, номер мобильного телефона, электронный адрес, дату рождения, данные о покупках. - Green - Hotel может предоставлять третьим лицам общую информацию (статистические данные, обобщенную информацию), которая не содержит персональную информацию и которая не идентифицирует клиента индивидуально. Персональные данные пользователя хранятся на сервере Green - Hotel который может физически находится как в Украине так и за рубежом. Пользователь подтверждает и предоставляет Green - Hotel право перемещать персональные данные через границу Украины в целях, для которой эта информация была собрана. Green - Hotel обязуется предпринимать надлежащие меры безопасности для защиты от неправомерного доступа или неправомерного изменения, разглашения или уничтожения персональных данных пользователя. База персональных данных обрабатывается Green - Hotel по адресу: ул. Стеценко 19 /85 , Киев, 04128 , на основании законодательства Украины и настоящей Политики конфиденциальности. Green - Hotel несет единоличную и полную юридическую ответственность за защиту персональных данных клиента и за сбор, хранение, и использование персональных данных клиента. 4. Права Пользователей как субъектов персональных данных: 4.1. знать об источниках сбора, местонахождения своих персональных данных, цель их обработки, место нахождения или проживания (пребывания) собственника или распорядителя персональных данных, или дать соответствующее поручение относительно получения такой информации уполномоченными ими лицами, кроме случаев установленных законом. 4.2. получать информацию об условиях предоставления доступа к персональным данным, в частности о третьих лицах, которым передаются их персональные данные. 4.3. на доступ к своим персональным данным. 4.4. получать не позднее чем за тридцать календарных дней с дня предоставления запроса, кроме случаев предусмотренных законом, ответ о том, обрабатываются ли их персональные данные, а также получать содержание таких персональных данных. 4.5. предъявлять мотивированное требование владельцу персональных данных с возражением против обработки своих персональных данных. 4.6. предъявлять мотивированное требование относительно изменения либо уничтожения своих персональных данных любым владельцем и распорядителем персональных данных, если эти данные обрабатываются незаконно или являются недостоверными. 4.7. на защиту своих персональных данных от незаконной обработки и случайной утраты, уничтожения, повреждения в связи с умышленным сокрытием, не предоставлением или несвоевременным их предоставлением, а также на защиту от предоставления ведомостей, которые являются недостоверными или порочат честь, гордость и деловую репутацию физического лица. 4.8. обращаться с жалобами на обработку своих персональных данных к Уполномоченному, или к суду. 4.9. Применять средства правовой защиты в случае нарушения законодательства о защите персональных данных. 4.10. Вносить оговорки касательно ограничения права на обработку своих персональных данных во время предоставления согласия. 4.11. отозвать согласие на обработку персональных данных. 4.12. знать механизм автоматической обработки персональных данных. 4.13. на защиту от автоматизированного решения, которое имеет для него правые последствия. 5. Удаление персональных данных и отказ от рассылки При изменении персональных данных пользователя, упомянутых в пункте 2 (например, мобильный телефон, электронный адрес), а также, если Пользователь не хочет больше пользоваться услугами сервиса Green - Hotel, мы предоставляем возможность изменения или удаления/деактивации данных. При этом, Green - Hotel оставляет за собой право использовать персональные данные клиента с целью, для которой эта информация была собрана, на протяжении одного месяца после деактивации информации для завершения оказания услуг (возврат денег, гарантийные требования, ответы на запросы клиентов). 6. Собственником базы данных Пользователей Интернет-сайта www.greenhotel.kiev.ua является ФОП Слободской В.О ( СпДР Серия ВОЗ №016066 от 08.07.2010 ;СпЕН :Серія А № 502943 від 13.12.12 ) Контактные данные: ул. Стеценко 19/85, Киев, 04128 , Тел.: (044) 503-13-35 E-mail : info @greenhotel.kiev.ua